22/12/2018

Декорації - Опера "Богема"

Якось так несподівано день почався і закінчився в оперному театрі. Зранку виступ мого сина на концерті балетної школи, а от дощовий холодний вечір зігрівала опера "Богема". Не буду говорити про чарівну музику Пуччіні та неперевершений спів артистів. Все одно словами це неможливо передати, це треба слухати. Я хочу звернути увагу на декорації.

Сьогодні вони мене вразили як ніколи: настільки реалістичні, настільки кардинально за короткий антракт вони мінялися!! Художниками-декораторами зроблена колосальна робота. Паризька мансарда, де мешкають чотири талановитих друга, з її маленькими присипаними снігом віконечками, настільки холодна, що здавалося зараз пара з вуст піде у артистів.

Затишне кафе в Латинському кварталі... Гомінку і веселу атмосферу відчув кожен глядач, навіть було відчуття, що от-от і до нас підійде офіціант. А вулична сцена у передмісті так різко відрізнялася по кольору і цей ефект лапатого снігу... зал аж ахнув від тої краси, коли відкрили завісу.

Пам'ятаю, що в театрі під час вистави заборонено фотографувати, але у мене все одно рука неодноразово тягнулася до фотоапарату, щоб зберегти на пам'ять цю чудесну картинку. Ледь стрималася...

* * * * *
А взагалі зараз в театрі по-особливому святково!! Ялиночка звеселяє душу, дуже багато жінок у вечірніх сукнях; в антракті гості неспішно прогулюються з келихами вина, спілкуються, роздивляться красу нашого театру, фотографуються... Тож я щиро радітиму за вас, мої друзі, якщо і ви не згаєте можливості провести бодай один вечір під час Різдвяних свят у цій величній і культурній атмосфері!
-----------------------------
Фото зі сторінки Львівської Національної Опери.

No comments:

Post a Comment